Ana içeriğe atla

Kayıtlar

60 Farklı Lokasyon Drone Çekimlerim 10X Hızında

Merhaba ben armağan sizlere 1 yıl içinde gezdiğim bölgelerden hızlı bir drone videosu hazırladım umarım beğenirsiniz videodaki içerikler Youtube kanalımda mevcut dilerseniz tek tek izleyebilirsiniz bende genelde bir yere gitmeden önce Youtube den izleyip gidiyorum benim çekimlerimdeki amaç genel olarak bölgeye bir göz atmak zaman geçtikçe daha da detaylı çekimler ve içerikler üretmeyi hedefliyorum kanalımı büyütmek için sizlerin desteğine ihtiyacım var ücretsiz olarak kanalıma abone olabilirsiniz herkese iyi seyirler saygılar sevgiler sağlıcakla kalın.  Bu Video İçerikleri Hazırlanırken  DJI Mavic Air 2S  ve Gopromax Kamera Kullanılmıştır. "Yeni yerleri keşfetmeyi çok seviyorum, özellikle doğada vakit geçirmek ateş yakmak, kamp kurmak, ve balık tutmak ruhumu tazeliyor ve bana pozitif enerji veriyor en keyif aldığım bu  hayat biçimini çektiğim videolarla sizlere aktarmaya çalışıyorum bu tarz içeriklerimden haberdar olmak için;"    @armagandoganfree  instagram sayfamı veya
En son yayınlar

İzmir Antik Kentler Pergamon-Efes-Teos

BERGAMA ANTİK KENTİ   Günümüzde İzmir iline bağlı Bergama ilçesinin merkezinin yerinde kurulu antik kentin adıdır. Pergamon, eski çağlarda Misya bölgesinin önemli merkezlerinden biriydi. MÖ 282-133 arasında da Pergamon Krallığı'nın başkentiydi. Pergamon adı, bir söylence kahramanı olan Pergamos'tan gelir. Pergamos'un, Teuthrania kralını öldürdükten sonra kenti ele geçirdiği ve kendi adını verdiği sanılır. Başka bir söylenceye göre de Teuthrania Kralı Grynos savaşta Pergamos'tan yardım istemiş, zaferden sonra iki kent kurdurarak birine onun onuruna Pergamon, ötekine de Gryneion adını vermiştir Yazılı belgelerde Pergamon'dan ilk kez MÖ 4. yüzyılın başlarında söz edilir. Kent daha sonra Pergamon Krallığı'nın başkenti oldu. Bu dönemde saray, tapınak, tiyatro gibi yapılarla yapıldı, kent kule ve surlarla çevrildi. Pergamon, krallığın Roma'ya bağlanmasından sonra da Batı Anadolu'nun sayılı kentlerinden biri olarak kaldı. Eski kentin kalıntılarını, 1870'l

Bir İznik Şarkısı Acar Rhymes

Asker arkadaşımın klip  çekimi  için Bursa İznik’e gittim 1.gün  epey bir drone çekimi yaptım ve kayıtları aldım 2. Gün sabahı  gölden  görüntüler  almak için iskeleye çıktık geniş bir iskeleydi zaten kalkışa engel hiçbir şey yoktu havada gayet güzeldi 30 metre yükseklik ve 50 metre uzaklığa gittim ve o an çok hızlı bir şekilde suya düşme sesi geldi dronum nereye düştü tam göremedim kendini suya bıraktı benim bir hatam yoktu sonrasında ogün  asker arkadaşımla beraber arama yaptık  su çok bulanık olduğu için bulamadık 3.gün sabah çok erken saatlerde geldik boyumuza gelen yere kadar aradık bir kaç saat geçti böyle sonrasında aracımda bulunan  şişme yatak ile sal yapma fikri geldi aklıma 2 de kürek bulduk kano klübünden 1 saat içinde dronumu buldum sonrasında kullanıcı hatası olmadığı için djı ile uygulama üzerinden İngilizce yazışarak  iletişime geçtim durumu anlattım onlarda hemen döndüler türkiye dispiritörü karfokaracasulu firmasına yönlendirdiler  uçuş kayıtlarım istendi ve incelendi

Maya Bistro Hotel Beach

Maya Bistro Beach Hotel, Türkiye’nin ilk sakin şehri (Cittaslow) Seferihisar Sığacık’ta arkeolojik alana sahip özel bir yarımadada yer almaktadır. Onu özel kılan denize nazır gün batımı manzarası, mandalina bahçeleri ve zeytin ağaçlarıyla harmanlanıp kendine has bitkileriyle mayalanmış doğasıdır. Doğaya ve hayvanlara saygılı, çevreci Maya Hotel Beach olarak bizim amacımız, sizlere huzurlu bir konaklama ve ayrıcalıklı bir hizmet sunmaktır. Otelimizde kendinizi evinizde hissedebileceğiniz yirmi beş adet ferah villa odası yer almaktadır. Ayrıca; ek bir ücretle evcil hayvanlarınızla birlikte de konaklayabilirsiniz. Deniz manzaralı restoranımızda, slow food hareketinin takipçisi olarak ürünlerimizi yalnızca yerel üreticilerden temin ediyor, yöresel yemek ve kendi spesiyallerimizi damak zevkinize uygun olarak sizlerle buluşturuyoruz. Özenle seçtiğimiz katkısız, doğal ürünlerden oluşan lezzetli kahvaltımızı, sıcacık taş fırın ekmeğimiz eşliğinde sizlere sunuyoruz. Öğle yemeğimiz yine taş fırı

Tusan Beach Resort Kuşadası

Tusan Beach Resort, Aydın   Kuşadası  Bayraklıdede bölgesinde bulunmaktadır. Bu otel denize sıfır konumda bulunmaktadır. Denize Mesafe: 0 mt. Kuşadası Merkezine Mesafe: 5 km. Adnan Menderes Havaalanına Mesafe: 60 km. Milas Havaalanına Mesafe: 110 km. Her Şey Dahil, 24 Saat Her Şey Dahil, Oda Kahvaltı konseptiyle misafirlerine hizmet vermektedir ve Denize Sıfır, Balayı Konsepti, 2 Çocuk Ücretsiz, Ücretsiz A la Carte Restoranlı, Güvenli Turizm Sertifikalı , Denizi Sığ Otel, Kum Plaj, Özel Plaj, Çocuk Dostu , Spa Merkezi, Aile Oteli özellikleri ile misafirler tarafından tam not almaktadır. Tusan Beach Resort, yapılan anket sonuçlarına göre müşterilerden 10 üzerinden 9.1 puan alarak en beğenilen oteller arasında yer aldı. Otel, Basketbol, Bilardo, Dart, Masa Tenisi, Sinema, Deniz Bisikleti, Kano, Su Kayağı, Rüzgar Sörfü, Tenis, Fitness, Su Sporları, Animasyon, Mini Club, Aerobik, Boccia, Su Topu, Badminton ile müşterilerine eğlencenin tadına varacağı bir tatil deneyimi sunmaktadır. Bu Vide

Drone fotoğraflarım

Hepimiz fotoğraf çekmeyi seviyoruzdur benimde hobilerim arasında fotoğraf çekmek video çekmek var ilk kameralı telefonlar çıktığında teknolojiye hayran kalmıştım bir çok model kullandım Nokia ile başladım iPhone ile devam ediyorum ilk modeller benim için çok heyecan vericiydi eski çektiğim fotoğraflara baktığımda gittikçe gelişen bir teknoloji çok net görünüyor şimdilerde ise drone ile özgürce hareket edip birkaç km mesafelerde fotoğraf çekmek mümkün oldu Buda benim için çok heyecan verici güzel anlar yakalamak dileğiyle sevgiler selamlar  "Yeni yerleri keşfetmeyi çok seviyorum, özellikle doğada vakit geçirmek ateş yakmak, kamp kurmak, ve balık tutmak ruhumu tazeliyor ve bana pozitif enerji veriyor en keyif aldığım bu  hayat biçimini çektiğim videolarla sizlere aktarmaya çalışıyorum bu tarz içeriklerimden haberdar olmak için;"    @armagandoganfree  instagram sayfamı veya  @armagandogan  Youtube kanalımı takip edebilirsiniz.